donderdag 27 november 2008

Ik heb een Award gekregen !

Ik heb van Wendy een Award gekregen, héél hartelijk dank daarvoor !
Wow, ik ben pas begonnen met mijn blog, en nu al zo'n waardering, héél tof !
'k Was er even een paar daagjes tussenuit, de microbekes hadden mij (en waarschijnlijk half België !) te pakken.
Maar nu gaan we er weer met frisse moed tegenaan !
Omdat kerstmis met rasse schreden nadert, wil ik regelmatig enkele layouts laten zien van een kerst-album, dat ik 2 jaar geleden maakte. Hierin staan layouts van onze kersttradities en gewoonten, kerst-evenementen, enz... Ik heb de layouts 30x30 cm gemaakt, maar natuurlijk kan dit ook in een kleiner formaat. Helaas heb ik geen kinderfoto's van mij met Kerst, maar enkele tradities, zoals kerstkoekjes bakken, heb ik toch van mijn moeder overgenomen.
D.w.z. tot vorig jaar, want nu ben ik met Weight Watchers al zo'n 18 kg afgevallen, en ik wil dat niet verknoeien natuurlijk. Een kersttaart zal ik wel bakken, ook al omdat mijn broer rond die tijd verjaardag heeft. Enkelen onder jullie zullen die eerste layouts al gezien hebben, maar er volgen nog genoeg "onbekende" !
I've received an Award from Wendy, thank you very much !!
Wow, I've only just started my blog, and already such an appreciation !
I've been "off" for a couple of days, as the little "bugs" had cought me (and probably half of Belgium !). But I'm already much better, so here we go !
As Christmas is approaching fast, I want to share a Christmas album with you, which I made 2 years ago. It's about our Christmas traditions, habbits, events, etc... I've made those layouts 12 by 12", but of course you can make a smaller album.
Unfortunately, I don't have any Christmas photo's of me as a child, but I took some traditions over from my Mother, like baking Christmas cookies, that is, until last year. Because this year I've lost 18 kgs so far with Weight Watchers, and I don't want to spoil that result !
However, I'll bake a Christmas cake, as my brother celebrates his Birthday in the week before Christmas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten