vrijdag 28 november 2008

oops - sorry

O, o, 'k heb gisteren toch weer minstens één fout in mijn teksten geschreven !
Als ik een artikel schrijf, dan type ik er meteen maar op los, dus geen klad op voorhand, ook niet voor de vertaling, geen woordenboek, enz..., puur zoals het in mijn hoofd opkomt. Nu was ik gisteren nog zo erg aan't hoesten (cough), dat er bij 'caught' een 'o' ingeslopen is ipv. een 'a' !
Dus bij deze : mijn excuses voor alle fouten die ik al geschreven heb en die ik nog zal schrijven.
Niemand is perfect hé, en trouwens, deze blog heet daarom ook "just me".
Oops sorry, I've written at least one mistake in my text yesterday ! When I'm writing an article, I'm simply typing away, no draft beforehand, no dictionary, just as it comes up in my head. Now yesterday, I was still coughing a lot, and so the 'o' slipped into "caught" instead of an "a". So hereby, my apologies for all the mistakes I've written so far, and the ones I'll write in future. But hey, nobody is perfect, and anyway, that's why this blog is called "just me".
PS : deze 2 foto's maken deel uit van mijn eerste layout in een album "all about me".
Het was een 2 maanden-project, dat ik indertijd nog bij Martine volgde (dank U Martine !), en waarbij we elke week een nieuwe opdracht kregen.
Voor deze layout heb ik (voor de lol) een 16-tal verschillende gezichten getrokken.
Ik zou denkelijk een goede mime-speler zijn, maar ik kan mijn mond niet houden ! :)
Maar ik heb dus geen icoontjes nodig hier, ik maak ze zelf !
These 2 foto's are from my first layout in an album "all about me". I pulled some 16 different faces, which I used (as a funny surprise) on a "hidden" page of the layout.
I guess, I could be a very good mime-player, but I can't keep my mouth shut ! :)

1 opmerking:

  1. Haha, wat vond ik die 2 foto's grappig zeg !!! En ben jij ook zo een taalpurist? Ik ook, alhoewel er nu na 7 jaar Zweden wel meer foutjes in mijn Nederlands kruipen dan me lief is ...

    BeantwoordenVerwijderen