zaterdag 14 februari 2009

TAG - je bent het

Verleden week werd ik door Gwen getagged (dank U !), dus nu moet ik in mijn foto's het 5e mapje openen, en daaruit de 5e foto tonen, en het verhaal erbij vertellen :

Deze foto heb ik een aantal jaren geleden op een handwerktentoonstelling in de Provence getrokken. Het zijn allemaal omslagen uit borduurstof, helemaal geborduurd, met adres en al, een geborduurd kaartje erin, en deze worden, voorzien van een echte postzegel, gewoon met de Franse post opgestuurd ! En ze komen nog aan ook !!! 'k Heb het nog extra daar gevraagd, omdat ik eraan twijfelde (de Belgische post kennende), maar in Frankrijk is dat geen probleem.

Ik zou het hier toch niet riskeren !!

O ja, ik ga volgende personen taggen :

Ingrid

Martine

Mich

Resie

Veerle

Jullie zijn getagged !!

Tag, you're it !!

Last week I was "tagged" by a friend, which means, that you have to open the 5th map of your photo-programme, and choose the 5th photo, and tell the story behind it (see photo above).That photo was taken a couple of years ago in the Provence, at an embroidery exhibition. Those are embroidered envelopes, made from embroidery cloth, even the addresses are embroidered, and of course they include an embroidered card. With a real poststamp on, they are sending them simply by post !! I wondered if they really would arrive safely, but they assured me that they did !!

Well, knowing the Belgian Post, I wouldn't risk it here !!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt om me te taggen Enny. Ik ga er echter iets later op ingaan, want ik heb momenteel een keelontsteking en voel me eigenlijk maar een halve ;-((

    Wat leuk zeg, die omslagen die genaaid werden, daar had ik nog nooit van gehoord. Tof, maar ik zou het ook niet riskeren zeg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Enny,

    Sorry voor mijn Nederlands (ik ben franstalig).
    Ik ben door toeval op uw webpagina aangekomen.

    Ik borduur sinds de jaren 90 en ik maak geborduurde omslagen sinds 2002. Ik heb meer dan 50 geborduurde omslagen gestuurd. Zelfs naar het buitenland (Duistland, Italïe, Brazil,Frankrijk en Japan).

    Tot nu toe, ik heb alleen maar een verloren ( de postcode was verkeerd en zoals ik geen gegevens op de achterkant geborduurd heb....)

    Vroeger, in mijn gemeente was er nog een postkantoor (met twee loketten) en daar had ik geen problemen op mijn geborduurde brieven een stempel laten zetten maar nu moet ik naar de stad gaan en het is moeilijker.
    Het hangt af van de loketbediende !!!!!

    Maar normaal is er geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen