maandag 9 maart 2009

Muco-scrapdag

De afwezigen hadden ongelijk, het was een fantastische dag !!!
Nogmaals proficiat en bedankt aan de dames van Art Noevoo, voor de goede organisatie !
Ook dank aan de sponsors natuurlijk, we kregen 3 prachtige en interessante workshops, ook toffe prijzen met de tombola, en een hele leuke goodybag !
Ik heb natuurlijk weer heel wat afgebabbeld, en de 3 workshops gevolgd, maar slaagde er toch in, 1 simpele layout af te maken. (heel simpel hoor !).
Het was een toffe sfeer, we werden enorm verwend met allerlei lekkers, en iedereen heeft zich wel geamuseerd, daar ben ik zeker van.
En natuurlijk was alles voor het goede doel, wat het nog toffer maakte.
Ik hoop echt dat er volgend jaar (of zelfs rapper) nog eens zo'n dag wordt georganiseerd, ik ben er zeker bij !!
The scrapday in aid of MUCO was a big success !
Congratulations and thank you to the ladies of Art Noevoo, who organised this fantastic event !
Also thanks to the sponsors, we could take part in 3 lovely and interesting workshops, we had beautiful prizes with the tombola, and a great goodybag !
Of course I was chatting away all day, and did the 3 workshops, but even so, I managed to finish 1 simple layout (wow !)
We were spoiled with lovely food and snacks, and everbody had a really nice day.
And all that in aid of Muco, which made it all the more worth while.
I do hope that they'll organise another event next year (or sooner); I'll be there !!!

1 opmerking:

  1. Tof dat het een leuke dag was !! Jammer genoeg zat ik een aantal kilometertjes te ver om deel te kunnen nemen !! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen