zaterdag 22 augustus 2009

GOES IS GREAT !

Gisteren ben ik met een vriendin naar Goes gereden, naar de Knotsgekke Kaartenbeurs !
En het was de moeite !!! We hebben er zo'n 5 uur rondgelopen, en alleen gestopt, omdat we allebei "blut" waren ! :)))
Er was heel veel te zien en te kopen, maar dan zullen we toch eerst eens een bank moeten overvallen, of in de Lotto winnen !! :)))
Het was zo interessant, dat we helemaal vergaten, onze "bokes" (boterhammen) op te eten !! Dat deden we zo ongeveer rond 14 uur. Da's wel tof, dat ze in Nederland een "picnic" plek voorzien, in België 'moet' je eten en drinken kopen, of je moet ergens heimelijk rap iets in je mond stoppen.
Natuurlijk hebben we voornamelijk dingen gekocht, die we hier nog niet gezien hebben, of die goedkoper waren. Hieronder een paar foto's van mijn "buit" !!
Volgende week is dezelfde beurs in 's Hertogenbosch, ik kan ze iedereen aanraden !!
Toch weer bezweken voor stempels, alhoewel ik het niet wou, want volgende maand ga ik naar het Stempelmekka in Duitsland. Maar ja....... :)) Yesterday, I've been to the "Crazy Card days" fair in Holland, with a friend. It was very interesting, there was so much to see and buy, we completely lost time, and ate our sandwiches in the afternoon. We've been there for about 5 hours, and only stopped, when our "budget" was completely gone. On the pictures, you can see my "catch of the day" ! Oh, there was so much more to buy, but then we first would have to "rob a bank", or win in the lottery !! :)))) And yes, I bought stamps again, although I didn't want to, because next month, I'm going to the Stempelmekka fair in Germany.... oh well.... :))

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zoveel gevonden hebt. Je hebt weer een mooie buit stempels bijeengeraapt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AMAI AMAI goed gekocht ik kan er in komen dat je blut was op het einde van de markt alé beurs hihi

    BeantwoordenVerwijderen