zondag 20 september 2009

Wereld-kaartmaken dag/ World Card Making Day

Op zaterdag 3 oktober is het Wereld-kaartmaken dag ! Over heel de wereld zullen kaartmakers die dag extra tijd spenderen aan hun hobby, alleen of met een groep. Voor meer info of kaart-projekten, zie op : www.worldcardmakingday.com. Ik heb zelf ook alweer kaartjes gemaakt, maar die kan ik nog niet tonen, vermits ze nog niet naar de jarigen gestuurd zijn. :)) Binnenkort zie je ze hier ! Intussen heb ik EZ mount bladen bij In2hobby gehaald, en kan ik de rest van mijn rubber stempels (nog oogst van Stempelmekka) opkleven en uitsnijden.... Ze hebben prachtige nieuwe stempels van o.a. Penny Black ! Gisteren ook nog kort naar de demonstratiedag van Pipoos geweest, toffe nieuwe spullen, zoals bv. al het materiaal van de 'Smirk'-figuurtjes', leuk !! On Saturday, October 3rd, it's World Card Making Day ! All around the world, cardaholics will use that day to enjoy their hobby a bit extra, be it alone, or on a card making party. More info and card projects on the above mentioned website. Meanwhile I've also made some cards, but can't show them yet, as the Birthday 'girls' didn't receive them yet. You'll see them soon ! Went to In2hobby, to get more EZ mount, so I can finish mounting all my rubber stamps, which I got at the Stempelmekka. They have beautiful new Penny Black stamps ! Also went to the special day of Pipoos, they have the new 'Smirk' line, cute !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten