zaterdag 16 januari 2010

I'm a SWOFTY !

Ik ben een SWOFTY ! Nee da's geen scheldwoord, maar een nieuw trendwoord. :) Het betekent Single Woman Over FifTY !! Het zijn levenslustige alleenstaande vrouwen, die zich jong voelen, en genieten van het leven. Ik dus.... Ik ben wel niet helemaal alleenstaand, maar ik geniet wel, en binnenkort nog meer, met volle teugen !!! :)) Hobby's genoeg, genieten van uitstapjes, reizen, lekker eten....
Intussen toch weer een paar kaartjes, moderne en een "vintage", verstuurd en een winterse layout gemaakt over mijn hondje Flo, die dol is op sneeuw ! Ze krijgt er niet genoeg van, rennen, rollen en met haar snuit in de sneeuw.... dus daar moest absoluut een layout van komen. Ik heb veel glitter gebruikt, om de sneeuw weer te geven, maar dat kan je helaas niet zien op de foto. Onder de "sneeuwbal" zit mijn journaling.
I'm a SWOFTY ! No that's not an abuse, but a new trendwatchers word : it means Single Woman Over Fifty : single women who enjoy life, feel younger, with hobbies, travelling, nice food etc... So that's me... :)) I'm not completely single, but boy, do I enjoy life !! And even more so in 3 weeks time, when I retire !!! :))))
Meanwhile I made more Birthday cards, 2 modern and 1 vintage. And also a Winter layout about my little dog Flo, who loves snow ! She simply can't get enough, running and rolling through the snow, putting her nose in it.... :)) I used a lot of glitter, which unfortunately you can't see on the photo. My journaling is under the "snowball".

2 opmerkingen:

  1. En één van die mooie kaartjes mocht mijn richting uitkomen, waarvoor dank Enny. Ik vond de stempel ook zo super passen bij mijzelf, super !!! Thanks voor dat hele mooie kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik studeer journalistiek en zou u graag via mail een paar vraagjes stellen over dit onderwerp. Kan ik ergens een e-mailadres van u vinden? Vriendelijke groeten, Hanna

    BeantwoordenVerwijderen