vrijdag 19 maart 2010

Layouts

Ja, ik heb er weer een paar gemaakt.... natuurlijk van de AIDA BLU, dat kon niet uitblijven, maar ook van ons verlof van 2 (!) jaar geleden, van het prachtige stadje Minerve, in Zuid Frankrijk, dat zijn naam gaf aan de heerlijke Minervois wijn ! Het was daar zo mooi en rustig, het enige "lawaai" dat je hoorde, kwam van de honderden zwaluwen die daar rondvlogen, bijna tot in je bord !! Zo prachtig !! Maar natuurlijk moeilijk te fotograferen, ze zijn zo vlug... Gelukkig ging er eentje even uitrusten op een straatlamp, die heb ik kunnen fotograferen :))
Intussen heb ik ook mijn "crazy" board klaar, dat moest er even uitkomen, na die stressvolle laatste werkmaanden.... 't is natuurlijk heel gek, met verf bespoten, gekke uitspraken, stempels, lintjes van de geschenken, kapotte ballonnen, vlaggetjes van de slinger, enz.... maar dat was gewoon hoe ik mij voelde, die eerste dagen en weken van mijn pensioen.... intussen ben ik al wat gekalmeerd hoor ! :))))))
Yes, I've made some layouts again.... of course from that beautiful ship AIDA BLU, but also from a holiday, some 2 (!) years ago, from a little town, called Minerve, in the South of France, which gave it's name to the delicious Minervois wine ! It was so lovely and calm there, the only "noise" came from hundreds of swallows, which were flying around, nearly landing on your plate ! :)) Of course they are so quick, you can't really take pictures. But I was lucky, that one was resting on a streetlamp, so I had a picture of one swallow anyway.
Meanwhile I also finished my "crazy" board, which I started right after my retirement, and in which I had to let off "steam", after those stressful last months at work. It's complete weird of course, sprayed with paint, stamps and text, ribbon from the gifts, broken balloons, bunting from the garland, etc.... but that's how I felt, those first days and weeks.... meanwhile, I've calmed down.... :))))))

2 opmerkingen:

  1. hey Enny,
    heel erg bedankt voor de mooie kaart die we mochten ontvangen !!!!!

    je heb ook niet stil gezeten. je hebt heel veel mooie dingen gemaakt.
    grtjs,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny,
    ik vond het ook heel gezellig naast jou afgelopen zaterdag. Je hebt een leuke blog met mooie LO's, ben benieuwd of we nu ook atc's te zien gaan krijgen :-))
    groetjes,
    Monique Verreydt

    BeantwoordenVerwijderen