zaterdag 26 juni 2010

Ik ben terug !

Hallo allemaal, ik ben terug !!
Na een lange zalig vakantie, kan ik er weer tegen !!
Voorlopig nog geen hobby-werk, want ik ben nog druk bezig met wassen, strijken, enz... en ook de tuin (lees: jungle) weer in orde maken.... :))
Maar binnenkort begin ik er weer aan !
Hieronder een paar foto's van mijn verlof, kan je raden waar ik was ???? :))
Hello everybody, I'm back !! After a long wonderful holiday, my "batteries" are loaded again ! For the moment, I'm still busy with washing, ironing, etc... and also getting the garden (read: jungle) back to normal. But soon I'll start with my hobby !
Here are some of my holiday pictures, can you guess, where I went ?? :))
Ik sta voor een sequoia boom - I'm standing in front of a sequoia tree

1 opmerking:

  1. Hoi Enny, wat een leuke verrassing om je weer te lezen !!! Ik heb je gemist op het forum, het was er stillekes zonder jou.

    Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad? Ik kijk alvast uit naar al je foto's en verhalen ...

    BeantwoordenVerwijderen