vrijdag 1 oktober 2010

Ik ben er weer !

Hallo, ik ben er weer !! Ik kon zo'n 2 weken niet bloggen, want mijn computer had de geest gegeven. De technieker, die het toestel zou herstellen, werd zelf ziek. Zodoende toch maar een nieuwe computer gaan bestellen, en die is er nu eindelijk !! Je merkt pas, hoe afhankelijk je van zo'n toestel bent, als het niet meer werkt.... Je kan niet meer bloggen, geen mails sturen of beantwoorden, niet meer op Internet gaan zoeken, enz.... :((
Jullie hebben nog foto's tegoed van mijn uitstap naar Nederland, waar ik een dag lang een toffe stempel-workshop volgde. Dit zijn nog enkele kaarten, die we daar gemaakt hebben. Helaas zie je de glitter op de geisha en de doorschijnende vleugels van de libel niet duidelijk.
Hello, I'm back again !! About 2 weeks ago, my computer gave up on me, and the technician, who collected the computer for repair, got ill too ! So at last I bought a new computer and it's finally here now ! You only realize, how dependent you get , when the machine isn't working anymore : no more blogging, no mails coming in or going out, no searching on the internet....
Meanwhile, I show you the last cards from my great workshop day in Holland. Unfortunately, you can't see the glitter on the geisha and the acrylic wings of the dragonfly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten