donderdag 7 oktober 2010

Vintage kaarten

Tussen de kerstkaarten door (die jullie binnenkort te zien krijgen), heb ik weer met een uitdaging meegedaan. Er moest een vintage kaart gemaakt worden, met minstens 1 tag (label) erop. Toen kreeg ik ineens weer een "inspiratie-scheut", zodat ik meteen een aantal kaartjes heb gemaakt, en dan nog wel kerstkaartjes, dus ben ik weeral wat dichter bij mijn nodige hoeveelheid voor dit jaar !! :) Dat is, wat je noemt, het aangename aan het nuttige paren, zeker ??? :)
De dame op de 2 eerste kaartjes, heb ik in 7 verschillende kleuren gestempeld, dus daar kan ik nog een hele serie mee maken.
In between making Christmas cards, I took part in another challenge : making a vintage card with at least one tag. Suddenly, inspiration struck, so I made several cards at once, all Christmas cards (as I need a lot each year) ! I guess that's what they call, combine pleasure with business. :)

2 opmerkingen: