woensdag 19 januari 2011

Scrap album

Even weer wat scrapwerk gedaan, een klein winteralbum. Ik had nog zoveel winterfoto's die ik wou verwerken, en in de "Creatief met Foto's" zag ik een voorbeeld. Ik heb het kleiner gemaakt, 15 x 15 cm, en omdat de pagina's in plastic hoezen komen, heb ik geen al te dikke versieringen aangebracht. Maar je kan wel o.a. mijn zelfgekleurde knopen zien. En natuurlijk kan je zo ook restjes papier verwerken.
I've made a small winter album with my favorite pictures of the last months. It's only 15 by 15 cm (6 inches), and in page protectors, so I didn't use heavy embellishments. But you can see my own coloured buttons. And it's great for using scraps of paper.

1 opmerking:

  1. Oooo prachtig gemaakt zeg! Als ik dit weer zie, dan denk ik, zal ik weer eens een boek pakken om te gaan srappen, maar ja, het huishouden moet ook gerund worden he:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen