dinsdag 12 april 2011

Verjaardag

Wat een prachtig weekend ! Dat is de eerste keer, dat ik mijn verjaardag kon vieren met een BBQ !! Ik had ook kaastaart met bosbessen gemaakt, dus het kon niet meer stuk ! :)) En ik heb van al mijn (hobby-) vriendinnen zo'n prachtige kaarten gekregen, die moet ik jullie tonen. Helaas ben ik niet zo'n held met al die blog toestanden, dus ik hoop dat jullie de dia-voorstelling van de kaarten te zien krijgt. Rechts drukken op "pagina zonder titel" . Ja, ja, volgende keer probeer ik er een titel aan te geven.... :) What a wonderful weekend ! It's the first time that we could do a BBQ with my Birthday ! And I also made a blueberry cheesecake, so everything was great !! I received a lot of beautiful cards from my friends, so I want to show them. Now I'm not very good with these blog specialties, so I do hope that you can see the slides. Just click on "pagina zonder titel" on the right. Yes, next time I'll try to give it a title.... :))

5 opmerkingen:

  1. hallo Enny
    eerst en vooral een hele gelukkige verjaardag gewenst mischien iets te laat maar het is oprecht gemeent
    ja het weer was echt zalig he afgelopen weekend en nu weer in eens zo koud maar we hebben toch maar weer goed gehad wij zijn naar de floralien geweest in Brussel prachtig en die geuren van hyacinten tulpen paasbloemen enz.............heerlijk gewoon
    je hebt in ieder geval hele mooie kaartjes gekregen
    veel plezier nog en mischien tot in zeist ik ga zaterdag
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny nog gefeliciteerd.Het is goed gelukt hoor.Ik heb de kaarten kunnen gezien.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :D, Hallo Enny, ik kom bij al mijn volgers nog eens een kijkje nemen. Zie ik dat je pas verjaard bent dus nog een Gelukkige Verjaardag, ik lees dat je het gezellig gevierd hebt met een BBQ, gezellig. Succes verder met je blog.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Enny, het is wat laat maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! We zaten zondag 10 april aan zee en zijn sinds gisterennamiddag terug. Toen zag ik dat ik je verjaardag gemist heb. Sorry daarvoor.
    Toch nog mijn allerbeste wensen voor een creatief, gelukkig en gezond nieuw levensjaar !!! Dikke kussen, Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen