dinsdag 31 mei 2011

Experimenten 2

Hallo allemaal, eerst en vooral proficiat met jullie prachtige kaarten !!   Ik schijn  momenteel geen persoonlijke reacties te kunnen plaatsen bij jullie, dus doe ik het langs deze weg. Heeft er iemand nog dat probleem, sinds de invoering van "blogspot.com/home"   ???? 
Intussen heb ik weeral wat "gefrutseld", o.a.  met speciale achtergronden, zoals door Tim Holtz gedemonstreerd.  Bedankt Deb, voor de link !!    Ook heb ik achtergrond-stempels  gebruikt om enkele dieren in de "wildernis" te plaatsen.  (maskeer-techniek)

Verder heb ik ook nog een verjaardagskaartje en ATC's voor een Engelse swap gemaakt, maar die kan ik nog niet tonen.











Hello everybody, you've made some beautiful cards !  I can't react personly on your blog, seem to have trouble with the new "Blogspot.com/home" system.... 
Well, I've been experimenting again, with stamping some backgrounds,as done by Tim Holtz (thanks Deb for the link !).  And I used  background stamps to place some animals in the "wilderness".  (masking technique)
I also made a Birthday card and some ATC's for a swap with Great Britain, but I can't show these yet.... 

3 opmerkingen:

  1. Enny, schitterende kaarten. Als je je browser verandert naar firefox dan zijn de problemen weg en kan je terug reacties achterlaten, ik heb dit probleem ook gehad.
    Succes ermee.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt niet stil gezeten zo te zien ;o)
    Prachtige dingen heb je weer gemaakt!
    Het probleem met reacties kan je zo oplossen: Bij het inloggen bij reader je e-mail en wachtwoord invullen maar het onthouden vakje NIET aan vinken.
    Als je dit doet dan kan je weer gewoon een reactie plaatsen.
    Groetjes
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt zo veel doen met stempelen, die bovenste ziet er prachtig uit qua kleuren!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen