zondag 26 juni 2011

Daar ben ik weer !

Hallo, ik heb een paar heel drukke weken achter de rug, en daarom kon ik helaas niks "produceren".
Maar nu ben ik weer helemaal terug !!  Inmiddels is mijn blog ook weer OKE, en kan ik commentaar achterlaten bij jullie.  Jullie hebben weer fantastische kaarten en andere objecten gemaakt, proficiat !
Inmiddels is de zomer terug normaal Belgisch, en kan ik ook meer knutselen.  Hier alvast een paar kaarten voor een uitdaging, die we met maskers moesten maken. 




Hello, the last weeks, I've been very busy, so I had no time to produce anything,  but now I'm back !  Meanwhile, you've all made beautiful cards and other projects, congratulations !  As the Summer is typical Belgian again, I can spend more time with  cardmaking etc...    Here are some cards for a challenge, which had to be made with a mask.

2 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je er weer bent en wat laat je weer prachtige kaarten zien!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties. Vooral die vintage kaart met de klok vind ik prachtig! Stempelen is bij mij helaas vooral een winterhobby gebleken. Hopelijk word ik ook in de zomer terug wat creatiever. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen