woensdag 21 december 2011

En nu echt de laatste....

Joepie, nu kan ik eindelijk mijn ster-kaart laten zien !  Ik kon ze nog niet tonen, want voor de bestemmeling moest het nog een verrassing blijven, maar nu is de kaart aangekomen !                           Het is een ster-kaart, zoals ook al in het Magnolia tijdschrift verschenen, maar de uitleg heb ik uit het Papercraft Magazine.  Ziet er heel tof uit en is heel makkelijk te maken.  Je neemt best een scrapbook-blad met dubbelzijdig motief, dat ziet er aan beide kanten leuk uit.  Anders beide kanten bestempelen. Teken een driehoek met gelijke zijden van 30 cm.   Elke zijde op 10, 15 en 20 cm markeren. Eerst een kleine driehoek rillen, dan de buitenste markeringen met elkaar verbinden (rillen) .
De hoeken plooien zoals op onderstaande foto.  Binnenin kan je iets stempelen of een versiering aanbrengen.  Dan dichtplooien en telkens een hoek onder de andere steken. Ev. langs de buitenkant nog versieren. Voor een model dat in een omslag past, wel de helft van de afmetingen nemen. 
Zo, dat was echt de laatste kerstkaart dit jaar !!  Ik wens jullie en je familie allemaal heel fijne Kerstdagen !! 






My very last Christmas card this year !!
MERRY CHRISTMAS EVERYBODY !!!



1 opmerking: