donderdag 5 juli 2012

Leuke dag

Hoi dames, allereerst nogmaals hartelijk dank voor jullie toffe reacties op mijn kaartjes !  Dat doet mij telkens weer veel plezier !!
Gisteren ben ik een dagje gaan stempelen/frutselen bij Katrin.  Met het warme weer konden we buiten onder de parasol zitten en het was reuze gezellig !!  Katrin verwende ons met lekkers en natuurlijk werd er veel gebabbeld.  Maar toch heb ik een paar kaartjes kunnen afwerken, en enkele "voorbereid".   Karin nogmaals hartelijk dank !!

Gratis stempel en gratis papier van een Engels tijdschrift

Distress inkt en stempels van Papermania

Deze kaart moet ik nog verder afwerken, maar ik heb hier de mooie Distress zomerkleuren gebruikt en stempels van Inkadinkado.


Hello ladies, thanks again for your nice comments on my cards, it makes me feel so good !
Yesterday, I went for a day of stamping to Katrin.  With the warm weather, we could sit outside and it was great !!  Katrin spoiled us with with yummy food, and of course there was a lot of chatting !  But I managed to make some cards.  Katrin thanks again !! 

5 opmerkingen:

  1. De ene nog mooier dan de andere, schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer supermooie kaartjes Enny.
    En gezellig zo'n knutseldagje, ik mis dat wel hoor.
    Heb je zin om eens een dagje in Limburg te komen knutselen?

    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo, jij bent lekker bezig geweest.
    3 Kaarten in één bericht!!
    Ze zijn leuk en mooi.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke blog! Ik wou dat ik zo creatief was! Maar helaas. Ik ben bezig met het organiseren van mijn 25 jarig huwelijks feest en zou graag kaarten zelf knutselen, maar ik geloof niet dat dat nou zo'n goed idee is dus ik laat nu kaarten drukken bij drukkerij print24 Daar laat ik wel vaker dingen printen en dat bevalt erg goed. Ik laat het liever aan de professionals over ;) Maar in ieder geval mijn complimenten aan jou! Ik doe het je niet na :)

    BeantwoordenVerwijderen