zaterdag 13 oktober 2012

Op bestelling....

Ieder jaar moet ik voor mijn hondje Flo een aantal kerstkaartjes maken, voor haar hondenvriendjes (en hun baasjes natuurlijk ! )   :))))
Hier alvast een aantal, de stempel is van Stampingbella, de muts is ook met Glitter glue versierd.




Each year, I have to make Christmas cards for the friends of my little doggy (and for their owners of course)    :)))
Here are some examples,  the stamp is from Stampingbella, the hat is embellished with glitter glue.

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn het toch superleuke kaartjes Enny.
    Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny,
    daar ben ik dan eindelijk he !
    Zondag op de workshop bedacht ik van , tiens, ik ben precies nog geen berichten van Enny tegengekomen (valt niet op als je 2 maand niet blogt zoals ik, maar nu dus ineens wel!) Dus ik heb de vergetelheid goed gemaakt en heb je gevonden !
    Erg leuke kerstkaartjes voor je hondje zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, Enny! Ik moet zeggen : Flo heeft een goede smaak :-))

    BeantwoordenVerwijderen