zaterdag 17 november 2012

ATC swap

Vandaag nog eens gaan wandelen, de bomen worden al flink kaal... jammer, want al die  herfstkleuren vond ik zo mooi !  Dus nog even een knalrode boom, van 3 dagen geleden, die intussen al z'n bladeren kwijt is...
Voor de november swap van onze Stempelgroep, moesten we ATC's maken met geel-oranje-rood. Vermits ik al bladeren en bomen had gebruikt vorige maand, heb ik nu enkele andere onderwerpen gekozen. De ATC's zijn al op hun bestemming, dus kan ik ze hier laten zien. Ook nog een passend kaartje erbij, ingekleurd met Twinkling H2O.  Verder ook stempels van Inkadinkado en Michael Strong.





Today I made another walk in the park, the trees are almost without leaves now... pity, I loved those beautiful colours !  So here a picture of a very red tree, 3 days ago, which has now shed all his leaves.
For the November ATC swap, we had to use yellow-orange-red.  As I already made leaves- and tree-ATC's last month, I chose other themes.  The card is coloured with Twinkling H2O.   I also used stamps from Inkadinkado and Michael Strong.

3 opmerkingen:

  1. Hallo mooie herfst kaarten,foto van de boom is ook.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend die kleuren en wat een prachtige creaties!!! Ben helemaal weg van de foto met de boom, zo mooi van kleur!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enny,
    ze zijn prachtig ! (ik moet aan de mijne nog beginnen- foei !)
    liefs
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen