donderdag 1 november 2012

Blog Award

Zoals beloofd, hier de dames die van mij de Blog Award krijgen :

-Myriame  (www.creamyriame.blogspot.com)
-Katrin  (www.scrapthings.blogspot.com)
-Monique  (www.stampingdays.wordpress.com)
-Laurette  (www.laurespage.blogspot.com)
-Christine  http://blog.seniorennet.be/chrilous2 


Er zijn een paar regels aanverbonden:

* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.

* Post de Award op je blog in de sitebar.

*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.

* Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.
Dames, het is jullie van harte gegund !!!!  

Verder nog hartelijk dank aan de nieuwe volgsters van mijn blog !!  Ik ben er heel blij mee, dat jullie mijn bescheiden werkjes interessant genoeg vinden !

Morgen ga ik met enkele vriendinnen  een workshop volgen bij Lut Coudenys in Zedelgem. Het is een heel eind, dus ik geraak daar niet zo vaak, maar de lesgeefster, Linda Van der Maes, is heel tof !! Ze stond zelfs al in de Art Specially !
Voor de gelegenheid heb ik een passend kaartje gemaakt, met een leuke stempel van Art Impression. De passende tekst is van Darkroom Door.




I received a nice Award from Sannie yesterday, so today, I'll pass it on to  the above mentioned friends.  Tomorrow, I'll be going to a workshop with some friends.  For the occasion, I made a fitting card with the funny stamp from Art Impression.  The text is from Darkroom Door.

1 opmerking:

  1. bij deze alvast bedankt voor de eervolle award! bloggen doe ik morgen, nu ff geen zin meer in (drukke beursdag achter de rug ;)

    BeantwoordenVerwijderen