woensdag 19 december 2012

ATC swap

Ik heb mijn ATC's voor de december swap verstuurd, ze zullen inmiddels al aangekomen zijn, dus kan ik ze hier tonen.  Het thema was sterren en glitter.  Met als resultaat, dat ik nu overal in huis glitter tegenkom.....   :))   Helaas zie je de glitter en het goud en zilver niet zo goed op de foto...
Vandaag naar de kerstmarkt in Antwerpen geweest,  hierbij een paar foto's.  Wij hebben gelukkig een mooie klassieke kerstboom, en het zal wel prachtig schaatsen zijn, met zicht op de Schelde.

O,  en voor de (buitenlandse) chocolade-liefhebsters :  vandaag bestaat de praline-fabriek Leonidas 100 jaar !!!!  







I've send my ATC's for the December swap, so I can show them now.  The theme was stars and glitter, and the result is, that I now find glitter all over the house....   :))
Today I went to the Christmas market in Antwerp, here some pictures. Luckily, we have a nice Christmas tree, and ice-skating with sight on the river Schelde must be great !!
And for chocolate-lovers all over the world :  today, the Leonidas pralines are a 100 years old !!

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie ACT gemaakt Enny, mijn handen jeuken al om aan de eerst volgende Swap mee te doen, maar ik zal de spelregels nog ne keer goed moeten lezen want ik versta der nog niet veel van ( de werking van de groep bedoel ik)De foto's van de Kerstmarkt zijn ook heel mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie atc, weer heel bijzonder!!! En wat een sfeervolle foto's!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor de foto's die je deelt, had ook nog wel naar Antwerpen willen gaan in deze tijd van het jaar, maar helaas is het er niet van gekomen.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen