donderdag 13 december 2012

Eindelijk !

Eindelijk kan ik 2 speciale kaarten laten zien, die nu op hun bestemming zijn aangekomen. Ze zijn voor 2 heel goede vriendinnen, één in Engeland, één in België.  Het zijn zgn. stepper-kaarten, de stempel is een gratis stempel van een Engels tijdschrift, ingekleurd met aquarel potloden.   Verder glittersneeuw gebruikt, en ook glitter op de ijskristallen. 







At last I can show 2 stepper-cards, which reached their destination now. They're for 2 very good friends, one in England, one in Belgium.  The stamp was free with an English magazine, coloured with aquarel.  I also used glittersnow, and glitter on the ice-crystals.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie kerstkaarten Enny!! De 2 vriendinnen zullen er zeker en vast gelukkig mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Enny, en ik heb even op je blog rondgeneusd, niet te bescheiden hoor, je maak heel mooie creaties, en daarom wil ik je volgen , als ik je ooit eens van dient kan zijn met één of andere techniek dan vraag je het me maar hoor, je kent mijn é-mail adres, ik ben blij dat ik een Belg gevonden heb met dezelfde hobby!!Der zijn der nog wel enkele die ik ken maar echt niet zoveel!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen