maandag 4 maart 2013

Hoera, gewonnen !

Iedereen kent zeker wel de prachtige blog van Stamping Mathilda, waar je elke dag weer inspiratie vindt !  Nu had ze om haar 2 miljoen pageviews (!!) te vieren, prachtige stempelsets als prijs voor 5 willekeurige volgsters.  Ik had natuurlijk een berichtje achter gelaten, maar ik win toch nooit iets, en er waren al meer dan 200 deelneemsters, dus....
Maar nu heb ik toch één van die sets gewonnen, ik kon het bijna niet geloven !!!  Wauw !!!
Zodra de postbode het brengt, laat ik het hier zien !!  

Intussen weer een nieuwe uitdaging deze maand.  Een grote stempel  2 maal stempelen op verschillend gekleurd papier, exact op elkaar leggen en scheuren (horizontaal of verticaal). Dan de stukken onderling verwisselen en opkleven. 
Hieronder mijn uitvoeringen.




Everyone certainly knows the blog from Stamping Mathilda, where you find inspiration each day !  To celebrate her 2 million pageviews (!), she gives away sets of stamps to 5 of her followers.  I also entered, but never thought I would win, as there were already more than 200 entries.  But I did !!  Hooray !!   As soon as the postman has been, I'll show the stamps here !  I'm over the moon !!! 

Meanwhile another challenge.  We had to stamp one big stamp on 2 different colours paper, put them exactly together and shred both in pieces.  Then change the pieces, to form 2 mixed pictures.
Here are my trials. 

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijs.
    Wat een leuke techniek heb je toegepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Enny...wat leuk voor je! Deze techniek heb ik vroeger ook ooit geleerd en nu jij hem hier zo mooi laat zien...ga ik het ook weer eens proberen!
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat !
    heel erg leuke, speciale kaartjes ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wat leuk voor je.
    Mooie kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes heb je gemaakt en wat een bafkont ben jij Enny , haar zelfgemaakte bloemen stempels vind ik fantastisch mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen