woensdag 22 mei 2013

Lente-fee

Hartelijk dank voor al jullie leuke commentaren !!  Ik ben er heel blij mee !!
Vandaag een eenvoudig kaartje, beetje gespeeld met Distress inkten, en een stempel van Penny Black erop.  Net een lente-fee, maar ze laat ons nu toch nog wat in de steek....
Met dit grijze koude weer, kan ik alleen maar veel knutsel-plezier wensen !



Thanks for all your nice comments, it makes me really happy !
Today a simple card, I played with some Distress inks and the stamp is from Penny Black.  Looks like a Spring-fairy, but unfortunately she lets us down so far..... 
With this cold grey weather, I can only wish you lots of happy stamping !

8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zo met die achtergrond in 3 kleuren Enny!
    Ik wens jou ook heel veel stempelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer of geen weer, je kaartje is toch lentefris
    groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt, de kleuren zijn heel mooi, en de stempel ook.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stempel Enny.
    Je kaartje is dan ook heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Enny,
    wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt !
    Ik heb volgende zaterdag mijn SU om 11 uur, als je kan komen mag je steeds een mailtje sturen naar margo_laeremans@hotmail.com, zou ik echt heel erg leuk vinden, we gaan een mini-album maken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Enny, zo mooi met die bloemetjes in haar haar!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fleurige lente kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen