woensdag 15 mei 2013

Met een geurtje....

Van één van onze leden van de stempelgroep 'Creatief met stempels', heb ik een idee overgenomen om (goedkope) Eau de Cologne te gebruiken op kaarten. (Dank je wel Myriame !).
Vermits het alcohol is, bleekt het de inkt op je kaart ook uit, en het is niet zo 'ongezond' als bleekmiddel. 
Hieronder 2 kaarten; op de eerste heb ik met een druppelteller gerichte vlekjes gezet in een kring. Op de tweede kaart heb ik willekeurig vlekjes gemaakt. 
Nog een voordeel : de kaart (en je hobby-ruimte ! ) ruikt aangenaam !!    :))))




From one of our stamp group members, I got the idea, to use (cheap) Eau de Cologne on a card. As it is alcohol, is also bleaches the ink on your card, and it isn't so 'unhealthy' as real bleach.
Here 2 cards, one with 'measured' drops, and the other with random drops.
Another advantage : the card (and your hobby-place) smells very good !  :))))

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om het in een cirkel te druppelen dat staat heel elegant, de bloemenkaart is heel zonnig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, Enny! En bedankt voor de tip! Ik wist niet dat dit hetzelfde effect heeft als bleek. Ik heb al wel eens Eau de Cologne gebruikt met alcoholinkten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, Enny! Dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Enny. Misschien kan je ook wel met de eau de cologne stempelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten Enny, heel speciaal en mooi met die druppeltjes

    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen