zondag 5 mei 2013

Uitdaging

Hallo, nogmaals hartelijk dank voor al jullie leuke commentaren !
Alvorens weer in de tuin te verdwijnen, hier enkele kaartjes die ik maakte voor de nieuwe uitdaging van Christine.  Deze keer moesten we met de score-pal of een ril-pen vierkantjes, rechthoeken of ruiten trekken op een kaart en dan met een volle stempel bestempelen. Weer heel leuk om te doen !
Bij het 2e kaartje werd ik geïnspireerd door de bloesembomen in mijn buurt (zie foto)



 
 



Before I disappear into the garden again, here some cards which I made for the new challenge of the month. This time, we had to draw squares or rectangles with the score-pal or a score pen on a card, and then stamp with a full stamp. Really fun to do !  The second card was inspired by the blossom trees in my neighbourhood. (see picture)

6 opmerkingen:

  1. Super je bomen kaart, de andere zijn ook mooi, maar je bomen kaart springt er uit.
    Je vraag waar de narcis stempel vandaan kwam,van
    www.stampinback.nl
    Daar kun je hem bestellen in de webwinkel.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Enny! Het boomkaartje is heel mooi!! Eigenlijk hieruit mijn favorietje!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. enny,
    ik vind ze heel mooi ! Vanavond maak ik die van mij ook.
    Groetjes
    Lauretet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaarten! ik kom er nooit toe van met de uitdagingen aan de slag te gaan,maar vind het altijd wel super leuk om te zien wat jij er weer allemaal mee gemaakt hebt!
    grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen