woensdag 8 mei 2013

Verjaardagskaart

Eindelijk kan ik deze kaart laten zien, want ze is inmiddels bij de jarige aangekomen !  Ik had ze al 2 maanden geleden gemaakt, maar het moest nog een verrassing blijven hé !  :))
Enkele varens embossed, en daarna de achtergrond met Distress inkten gekleurd. Verder de varens ook nog met diverse kleuren gestempeld.  De grote vlinder met Twinkling H2O gekleurd, maar die glans zie je helaas niet op de foto. 



At last I can show this card, because the Birthday girl received it !  I already made it 2 months ago, but it had to stay a surprise of course !  :))   
I embossed some ferns, and coloured the background with Distress ink.  Then I stamped more ferns. The big butterfly is coloured with Twinkling H2O, but unfortunately, you can't see on the picture how it shines.

7 opmerkingen:

  1. Mooie vlinderkaart Enny! Heel mooi hoe je die achtergrond hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi dat zomerse kaartje Enny!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Enny.. dit is een supermooie kaart geworden!Wat zal de jarige blij zijn. En grappig, want ik maakte laatst ook iets met ruitjes van de scorepal.. ik zal ze er ook eens opzetten een van dezer..
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is mooi ! niet zo eenvoudig lijkt me, toch geslaagd ! daar zal ze vast wel blij mee zijn
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel dank voor deze mooie kaart Enny, ze staat nu te pronken op mijn schoorsteenmantel maar ik zal ze zeker blijven koesteren , en bewaren !!!Ik vind ze heel mooi van kleur en vormgeving, heel mooi opgebouwd ook!!!BEDANKT!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vlinders zitten er op je kaart. En die varens komen heel mooi uit.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vlinders zitten er op je kaart. En die varens komen heel mooi uit.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen