zondag 2 februari 2014

Hoera, ik ben er weer !

Hallo, ik ben er weer ! Mijn patiënt moet nog altijd verzorgd worden, maar intussen gaat het al veel beter.  En hartelijk dank voor al jullie fijne en meelevende commentaren !
Begin van een nieuwe maand, dus Christine stuurde ons weer een uitdaging. Net wat ik nodig had om weer op gang te komen.  Gevraagd werd, om met kleine (rand-)stempeltjes tegel-achtige werkjes te maken.  Ik heb een viertal kaartjes gemaakt, waarvan ik er hier al enkele laat zien. Bij het vierkante kaartje ligt het stempeltje, dat ik gebruikte.





Hello I'm back !  My patient still needs care, but is already a lot better. 
A new month, so Christine gave us a new challenge.  Use small stamps to make  a tile card.
I made 4 cards, here are already the first 2. 

5 opmerkingen:

  1. Dat is goed nieuws Enny! En meteen ben je er weer met mooie kaartjes! Het rode kaartje is hieruit mijn favorietje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi stempelwerk heb je hier geleverd Enny!!! En gelukkig is je broer terug wat beter!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, Enny. Ik krijg er zelf ook zin in, volgens mij is dit inderdaad echt een verslavende uitdaging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer terug bent in "Blogland"!
    Wat heb je dat mooi uitgebeeld.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen