zondag 9 februari 2014

Kleine kaartjes

Wat een triest weer, maar goed voor ons hobby !
Ik heb bij IMS tijdschriften een nieuw Engels stempel-tijdschrift ontdekt , "Get Stamping". Er is telkens een set stempels bij om een deel van de kaartjes in het tijdschrift zelf te maken, maar je kan de stempels natuurlijk ook naar eigen fantasie gebruiken.   Hier alvast 2 voorbeelden, de kaartjes zijn 10 x 10 cm, dus kunnen in een gewone omslag verstuurd worden.






Such sad weather, but good for our hobby !
At the IMS shop in Antwerp, I discovered a new English magazine "Get Stamping". It includes a set of stamps to make some cards in the magazine, but of course you can use the stamps to create your own cards.  Here 2 examples, the cards are 10 x 10 cm so they fit in a normal envelope.  

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, en dat tijdschrift kende ik nog niet.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke kaarten gemaakt hoor. Ken het tijdschrift niet trouwens.
    Dankjewel voor je begrip en reactie op mijn blog, Enny.
    Lees nu dat jij ook veel andere dingen te doen hebt. Ja, en een mens kan maar 1 ding tegelijk, ook al wil je nog zo graag meer doen. Soms vraagt het bezoeken van alle blogs al zoveel tijd en dan heb je nog niet eens gereageerd. Ik volg alles wel en vind dat ook heerlijk. Het werkt ontspannend.
    Wat heb je trouwens veel eigengemaakte kerstkaarten gekregen, ik ben bijna jaloers :-)
    Hoop, dat je de komende tijd je aandacht een beetje kunt verdelen over alles wat je moet doen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaartjes Enny , geeft me helemaal een lente gevoel!!!Super hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen