dinsdag 8 juli 2014

Uitdaging van de maand

Hallo, allereerst hartelijk dank voor jullie commentaren ! De meerderheid was voor de roze bloem.
Vergat ik nog te vermelden, dat die stempel van Hero Arts was....

Een nieuwe maand, dus weer een uitdaging van Christine van onze stempelgroep !  Deze keer moesten we de chalkboard techniek toepassen.  Op zwart cardstock een afdruk maken die op krijt gelijkt.  Ik heb 2 kaartjes gemaakt, eentje helemaal wit, en eentje met wat "chalk" kleur. Ook nog wat veegjes erbij, om het als een "vuil" bord te laten uitzien....  :))





Hello, thanks everybody for your nice comments !  Most of you loved the pink flower (which I forgot to mention, is from Hero Arts).

A new month, so a new challenge ! This time we had to try the chalkboard technique, so stamp with white on black cardstock, and make it look like a blackboard, complete with white swipes..... 
I made 2 cards, one completely white, the other with some chalk color. 

3 opmerkingen:

  1. 2 mooie kaartjes Enny! Het zwart/witte kaartje is hieruit mijn favorietje.
    Lijkt me een leuke techniek!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enny,
    Je bent weer geslaagd met je uitdaging, 2 mooie kaartjes
    Liefs, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi hoor Enny , de wit zwarte vind ik persoonlijk de mooiste!! De techniek komt heel goed tot zijn recht!!

    Groetjes en een fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen