vrijdag 19 september 2014

Vooruit werken

Omdat ik volgende week geen tijd zal hebben, wegens familiebezoek uit Canada, ben ik nu al verjaardagskaartjes aan't maken voor begin oktober.  Dit kaartje is voor een vriendin die MS heeft, dus de tekst is zeker passend voor haar....   Stempel van Hero Arts, ingekleurd met Distress inkten, tekst van Elke Verschooten.
Ik wens jullie alvast een heel mooi weekend !



I'm already making cards for early October, as I  won't have time next week.  This card is for a friend who has MS, so the text is very fitting.....   Stamp from Hero Arts, text from Crafts & Things.
Have a lovely weekend !

7 opmerkingen:

  1. Je vriendin zal zeker blij zijn met dit kaartje. Mooi hoe de bloemen in rood-groen gestempeld zijn en niet in 't zwart. Veel plezier met je familie volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooie, geslaagde kaart ! top
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit Eny, het is ook een erg mooie stempel van Hero Arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig werkstuk Enny... en wanneer je zaterdag afzakt naar Inge haar winkel...ben ik er. Zondag helaas niet... Twee dagen kan ik nog niet aan, met mijn gezondheidsperikelen.
    Misschien tot volgende week dan...
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Enny, hier maak je zeker iemand heel blij mee!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine sehr schöne Karte ist das geworden, Enny.
    Vielen Dank für Deinen Besuch auf meinem Blog und dass Du mein neuer Follower bist.
    Ich habe mich bei Dir auch eingetragen. Wir lesen uns

    BeantwoordenVerwijderen