zaterdag 7 februari 2015

Snorren

Hallo dames, héél hartelijk bedankt voor al jullie toffe commentaren !
De week is alweer voorbij gevlogen, deze namiddag ga ik weer naar een workshop, maar daarover meer in een volgend bericht. Deze keer wil ik jullie ATC's tonen, die ik maakte voor een swap, en de ATC's die ik in ruil kreeg. Het thema was "snorren". Misschien ook ideetjes voor mannenkaarten.
Nog een heel prettig weekend !




Hello ladies, thank you so much for your lovely comments !
The week has flown by, this afternoon I'll be going to another workshop, I'll let you know about that in my next message.   Now I want to show you some ATC's, which I made for a "moustache-swap", and the ones I got in return.  Maybe some ideas for a man's card.
Have a nice weekend !

3 opmerkingen:

  1. Prachtige ATC's Enny gelukkig had je zoveel snorren in huis!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke ACT's zeg !
    Ik ben benieuwd naar de resultaten van je workshop hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he al die verschillende snorren ;-) grtjs

    BeantwoordenVerwijderen