donderdag 23 juli 2015

Nog eentje.....

Het is druk deze maand, hier alweer een verjaardagskaartje.  Ik heb eerst een achtergrond met barstjes gestempeld en clear embossed.  Dan de achtergrond  gekleurd (Pistachio).  In de hoeken een sierstempel die ik ook embossed heb.  De bloemetjes zijn stempels en dies van Impression Obsession.




It's busy this month, here another Birthday card.  First I stamped the background (cracks) and embossed with clear. Then I colored the background. Embossed stamps in the corners, the flowers are stamps and dies from Impression Obsession.

5 opmerkingen:

  1. Ook mooi! Veel plezier nog ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enny,
    Leuk kaartje en een goed ideetje om zo je achtergrond te maken, fijn weekend
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful embossing on your lovely design. It's been very busy here, not much time for creativity or blogging in the summer! Take care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan Enny, wel anders dan de andere dingen die ik van je gewoon ben, maar echt kei mooi !
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie combi!!
    Je hebt misschien al gemerkt dat ik niet zo heel actief meer ben op mijn blog, ik heb er een 2e blog bij, kom gerust eens een kijkje nemen:
    http://dutchstampin.blogspot.nl/

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen