zaterdag 4 juli 2015

The heat is on....

Allereerst, welkom aan mijn nieuwe volgster, Ariel !  Hopelijk blijft mijn blog interessant voor jou.
Pffff, het blijft heet, en nog geen druppel regen gezien hier in Antwerpen !
Ik hoop dat, jullie het allemaal koel kunnen houden !
Intussen maar dromen van de volgende vakantie.  Ik zou wel willen zitten, waar het meisje op de kaart hieronder zit.....  
Het meisje is een stempel van Art Journey, de zee en vogels zijn van Cherry Pie, de planten/schelpen van Inkadinkado.   En de tekst is weer een beroemd liedje, deze keer heel oud, uit Porgy and Bess.
Nog een prettige zondag !





Wow, it's still hot here, and no rain so far....
I'm already dreaming of the next holiday;  I would love to sit on the beach, like the girl on my card.
The girl is a stamp from Art Journey, the sea and birds are from Cherry Pie and the plants/shells from Inkadinkado.  Oh, and the text is another song, very old, from Porgy and Bess.
Have a nice Sunday !

4 opmerkingen:

  1. Een heerlijk verkoelend tafereeltje laat je hier zien Enny!
    Leuke kaart in zijn geheel..
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan weer Enny.
    Zeg dat wel, the heat is on . Verschrikkelijk he, ne mens meet gewoon nie meer waar kruipen op den duur !
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige zomerse kaart Enny , ja met dit weer verkoeling zoeken aan zee is altijd goed meegenomen, natuurlijk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik vind silhouetstempels altijd super!

    BeantwoordenVerwijderen