zondag 30 augustus 2015

Kaartje en ATC's

Hallo dames, hartelijk bedankt voor jullie commentaren, ik ben er heel blij mee !
Iemand schreef laatst "jij maakt precies graag ATC's hé ?"   Ja, inderdaad, ik heb zo van die periodes, dat ik heel veel inspiratie heb, voor een beurs bijvoorbeeld. Maar intussen maak ik ook graag kaartjes hoor, dus krijgen jullie vandaag de 2 soorten.
Eerst een verjaardagskaartje dat al onderweg is.  Gemaakt met Brusho en de stempel is van Inkadinkado, embossed met clear poeder.
De ATC's heb ik gemaakt met een gratis stempel, die ik kreeg van Hein Design, voor het meedoen aan hun jaarlijkse kaarten-actie. Er staat een Duitse tekst op, maar die heb ik voor de andere landen afgeknipt, en een Engelse erbij gezet. 
Nog een heel mooie zondag ! 




Hello ladies, thank you again for all your nice comments, you make me very happy !
Someone last wrote : "you love to make ATC's, don't you ?"   Well, yes, sometimes I have a lot of inspiration, like for a swap for instance.  But I also love to make cards, so today, you get both.  
First a Birthday card, which I made with Brusho, the stamp is from Inkadinkado, embossed with clear powder.
I made the ATC's with a free stamp, which I received from Hein Design, for participating  in their yearly card-action.  There is a German text on the stamp, for the other countries, I put on an English text.
Have a lovely Sunday !

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er weer leuk uit Enny...en dat doet de prachtige kaart ook die ik van je mocht ontvangen! Dankjewel voor je lieve woorden :-)...heel attent!!!!
    Hartelijke groet, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Enny!!! Vooral de ATCtjes vind ik zo lief!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze. Het kaartje met brusho is super.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen