maandag 21 september 2015

Colibrie - Hummingbird

Hallo, ik hoop dat jullie gisteren allemaal van het mooie weer hebt kunnen genieten ! Zo'n dagen krijgen we niet veel meer....
Ik heb laatst de prachtige colibries van Designs by Ryn gekocht, en daar heb ik al een eerste kaartje mee gemaakt. Het is een lange kaart geworden, omdat de vogel veel plaats nodig had. Vogel en bloem (Hibiscus)  heb ik met Twinkling H2O gekleurd, op de 2e foto zie je de schittering. 


 



Yesterday, the weather here in Belgium was beautiful, so we enjoyed the Sunshine.
I have bought the beautiful Hummingbird stamps from Designs by Ryn, and here is a first card.        A long model, because the bird needs some space.  I coloured the bird and the hibiscus flower with Twinkling H2O, you can see the sparkle on the second picture.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig resultaat met Ryn's hummingbird en hibiscus, Enny...mooie effect met de twinkling h2o!
    Hartelijke groet, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty card and exellent composition Enny ! The sparkling H20's are fun aren't they? Take good care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Enny wat een mooie inkleuring die Kolibrie gaat genieten van zijn mooie bloem!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het weer gisteren was prachtig ! Je kaart past er helemaal bij . Bedankt voor je versterkende woorden op mijn blog. Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Enny, En met H2O krijg je een prachtig effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Enny, erg zachte kleurtjes heb je gekozen, vind ik heel erg mooi.
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Enny! Zo'n formaat kaart is ook wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen