woensdag 4 november 2015

Kerstkaartjes

Vandaag is het hier grijs weer, dus tijd voor wat kerstkaartjes.  Ik heb een stempel van Penny Black gebruikt, maar telkens een anders gekleurde achtergrond (hemel), met verschillende Distress inkten.
Ik hoop dat iedereen van het mooie weer heeft kunnen genieten. Wij zijn o.a. naar de heide in Kalmthout geweest, ik heb er zelfs een vliegenzwam ontdekt !




 

 




Today, the weather is grey, so time for some Christmas cards. I used a stamp from Penny Black, but the background (sky) is always in different colors Distress ink. 
This last week, the weather was beautiful sunny and mild, one day, we went to the heath (moor) near Antwerp. I even discovered a fly agaric, my favorite toadstool.  

6 opmerkingen:

  1. Mooi Enny, je maakt dat toch echt super mooi hé, ik zou bij jou eens in de leer moeten komen ,-)
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt Enny!!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful designs, gorgeous stamp and backgrounds ! Have a great week, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Enny ! De eerste vind ik het allermooiste !
    De kalmthoutse Heide daar ga ik ook graag wandelen . Ook veel jeugdherinneringen , mijn oma woonde daar vroeger .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Kerstkaartjes Enny, je foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn stuk voor stuk prachtig Enny!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen