woensdag 27 juli 2016

Niet aangekomen....

Hallo iedereen, nogmaals hartelijk dank voor jullie lieve commentaren op mijn laatste bericht !
Intussen is het hier typisch Belgische zomer : een dag zon, dan weer bewolkt, enz....
Vandaag is het grijs, dus kan ik weer eens "binnen spelen".  :))
Ik toon jullie een kaartje, dat ik voor een lieve vriendin maakte, maar dat helaas niet is aangekomen..  onze Belgische Post laat nogal eens steken vallen.  Gelukkig maak ik van mijn kaarten foto's, dus kan ik het hier nog laten zien. Maar het is wel jammer van het werk dat je in zo'n zelfgemaakte kaart steekt, en natuurlijk voor de jarige geen verrassing op haar dag.








Hello everybody, thank you very much for your nice comments !
Meanwhile, we have a typical Belgian Summer : one day sunshine, the other day clouds, etc...
Today, it's grey, so I can "play" inside.  :))
I'll show you a card, which I made for a hobby friend, but it never arrived...
Our Belgian Post isn't working very accurate.  Luckily, I always make pictures, so I can show you the card.  But it's a pity that I couldn't suprise my friend on her Birthday and also because it's homemade.

2 opmerkingen:

  1. Leuk, zomers kaartje! Zonde dat het niet aangekomen is... De post is inderdaad niet altijd even betrouwbaar. Soms gaat het ongelofelijk vlot en soms duurt het een eeuwigheid. Wij hebben ooit eens een kaartje gekregen dat een jaar eerder verstuurd was! (Er is dus nog hoop!)
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ja de post, het is wat, soms lang onderweg en soms kort en soms komt het niet aan, balen is dat!

    BeantwoordenVerwijderen