maandag 12 september 2016

Stempelmekka

Hallo iedereen, hartelijk dank voor jullie fijne commentaren op mijn vorig bericht, dat doet telkens weer deugd !
Zaterdag ben ik naar het Stempelmekka in Duitsland geweest, het was weer heel tof.
In bijlage foto's met mijn buit.  Ik heb ook nog een deel gewone rubber-stempels, maar die moet ik nog mounten. 
Volgende week ga ik naar de Hobbybeurs in de Nekkerhal (Mechelen).
En dan nog tijd vinden om met al dat moois te "spelen" !  :))))
Groetjes, en geniet nog van de mooie dagen !









Hello everybody, thank you very much for your nice comments !
Last Saturday, I went to the Stamp-fair in Germany, "Stempelmekka", it was great !
On the pictures, you can see all the stuff I bought.  I also have some rubberstamps, which I have to mount, so I can't show them yet.
Next week, there's a hobby fair in Belgium, so the fun goes on.
And then find enough time to "play" with my new "toys" !
It's another heat wave here in Belgium, I hope, that you also have nice weather !

6 opmerkingen:

  1. Je bent weer heel goed bezig met je stempels aan te vullen met hele mooie nieuwe exemplaren ik ben heel benieuwd , naar al het moois dat weer gaat gecreëerd worden!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spulletjes kocht je. Benieuwd naar je creaties ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was de moeite om naar Duitsland te trekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Enny,
    eine schöne Ausbeute, tolle Stempel und Schablonen. Super!
    Ich bin schon auf die Ergebnisse gespannt.
    Lass es dir gut gehen.
    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen