vrijdag 25 november 2016

Glitter

Dankjewel allemaal voor jullie lieve commentaren, ik ben er heel blij mee !
Ik vind kaarten met glitter prachtig, maar eigenlijk gebruik ik het veel te weinig.... dus daarom heb ik extra deze kaarten gemaakt, het is nog maar een begin, maar het blinkt en glanst alvast.
De achtergrond is met Tattered Angels Glimmer spray gedaan, de stempel is van Scrapbook Forever, embossed met "Sterrenstof" van Judikins.  De tekst is een stans van Studio Light.
Op de derde foto kan je de embossing goed zien, door het kunstlicht is het net goud, maar eigenlijk is het meer zilver-diamant.
Vandaag is een zonnige dag in het Antwerpse, maar wel heel koud.                                                   Op de TV kwam al heel de week het bericht, dat het de week van de vuilkar-mannen is, en wij die mensen (terecht) moeten respecteren, omdat zij, door weer en wind, elke week ons vuil ophalen. Vandaag was onze straat aan de beurt, en dus heb ik aan die mannen vanmorgen koffiekoeken uitgedeeld. Toch een kleine attentie voor een job dat als vanzelfsprekend wordt aanzien.
Ik hoop dat het mooi weer blijft, en geniet nog van het weekend !








Thanks again for all your nice comments, you make me happy !
I love glitter-cards, but actually I don't use it very often.  So that's why I made these cards, not very elaborate, but with glitter.  The background is with Tattered Angels Glimmer spray, the stamp is from Scrapbook Forever, embossed with "Stardust" from Judikins.  The text is a die from Studio Light.
On the third picture, you can see the embossing, because of the artificial light, it looks golden, but actually it's more silver-diamond.
Today, we have sunshine in Antwerp, but it's very cold !
I do hope that you all have a nice weekend, enjoy  !

4 opmerkingen:

  1. Net vuurwerk! Tof!
    Een bakske koffie dat zal die mannen wel smaken! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful New Years card, the glitter is perfect :) Take care xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat glitter mag perfect voor het eindejaar. Een mooie kaart Enny.

    BeantwoordenVerwijderen