dinsdag 8 november 2016

Uitdaging

Hallo iedereen, hartelijk dank voor al jullie leuke commentaren, ik ben blij dat mijn kaartjes jullie nog bevallen !
Vandaag enkele kaartjes voor de maandelijkse uitdaging op onze stempelgroep : maak een heuvellandschap.
Dat lukt mij niet altijd even goed, je moet de "schaduwen"  goed aanbrengen enz...  maar ik heb het toch geprobeerd, en hier alvast enkele voorbeelden.  En zo heb ik er weer wat kerstkaarten bij.  :)
Nog een fijne dag toegewenst !











Hello everybody, thanks again for your nice comments, I'm so glad that you still like my cards.
Today some cards for the monthly challenge of our Stamping Group :  create a hillside landscape.
I don't succeed every time, because you have to get the "shadows" right, etc... but I gave it a try, and here are my first examples.    And at the same time, I have some extra Christmas cards. :)
Have a nice day !

6 opmerkingen:

  1. You've created fantastic scenes for your cards, well done! Have a wonderful day, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Enny !
    Ik ben daar niet zo goed in, maar bij jou is het een heel mooi resultaat !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heuveltjes vind ik toch heel goed gelukt, hoor.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Guten Morgen Enny...
    Ich sehe neue Karten von dir, das freut mich.
    Und so schöne Schneelandschaften.
    Das ist für mich auch immer eine große Herausforderung, für mich schwieriger als ein Hund oder Monster.
    Aber du hast es toll gemacht. Ich bewundere ja immer Sonne oder Mond im Hintergrund. Ich liebe diese Karten, weil es so mystisch wirkt.
    Ganz liebe Grüße von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je waant je in Oostenrijk, dit heb je prachtig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen