dinsdag 13 december 2016

Double Z card

Hallo iedereen, hartelijk dank voor al die leuke commentaren, jullie hebben me weer verwend !
Vandaag toon ik een speciale kaart, mijn eerste Double Z card. Normaal maak ik gewone kaartjes omdat het port anders te duur word, maar deze kaart ging mee in een pakje, dus frankering was geen probleem, en ze kan ook niet beschadigd worden of kwijt raken.
Zoals je kan zien, is het voor iemand die een hond heeft, en vaak in het park gaat wandelen, waar natuurlijk ook veel honden zijn. En in Engeland mogen die daar vrij rondlopen (bij ons helaas niet).
Ik heb een hoop honden-stempels gebruikt (allemaal uitgeknipt), ook enkele stansen, en de achterkant is nog met de leuke stempels van Gerda Steiner. Op de laatste foto kan je de gesloten kaart zien.
Ik hoop dat deze kaart jullie ook bevalt, nog een prettige dag !










Hello everybody, thank you so much for all the nice comments, I'm spoiled again !
Today I show a special card, my first Double Z card. Normally I make simple cards, to save on postage, but this card was put in a parcel, so no postage problem, and no fear of damage.
As you can see, it's for a lady who owns a dog, and goes walking a lot in the park, where other dogs run free (it's allowed in England, unfortunately not in Belgium).
I used a lot of dog-stamps (all fancy-cut), and some dies, and on the back of the card, I stamped the funny dogs from Gerda Steiner.  On the last picture, you can see the closed card.
I hope that you like this card, have a nice day !

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en bedankt voor de prachtige kaart, die ik heb gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hondjes kaart, je ziet dat je enorm van honden houdt, ook wil ik je hierbij bedanken voor je mooie kerstkaart die reeds enkele dagen in mijn woonkamer staat te pronken!! Super hoor Enny!! Fijne kersttijd!!


    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen