donderdag 16 februari 2017

Donderdag - kerstkaart

Hallo iedereen, hartelijk dank voor jullie lieve commentaren op mijn vorig bericht !  Sorry, dat ik een tijdje niet meer op jullie blogs ben komen kijken, maar ik zit al meer dan een week met een verkoudheid en ferme hoest, en voel me zo slap als een vod. Het lukte juist nog voor een nieuw berichtje op mijn blog, en dan weer rust.  Maar ik ben niet alleen hé, er zijn zoveel zieken...
Vandaag weer een kerstkaart, al goed dat ik een voorraadje heb gemaakt ...  :o)
Deze keer eentje met een bomen-stencil, en de elandjes van Marianne Design.
Nog een prettige dag iedereen, en aan alle zieken : spoedig beterschap !






Hello everybody, thank you very much for your lovely comments on my last creation ! Sorry, I've not been on your blogs lately, but I've got a cold and nasty cough, and feel very weak.  I only just could post a message on my blog, and then needed rest again.  But I'm not the only one, so many people are ill nowadays....
Today a Christmas card again, just as well that I made a lot in advance... :o)
It's with a tree-stencil, and the elks (or moose) from Marianne Design.
Have a nice day everyone, and to all the ill people : get well soon !

7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Enny! Snel weer beter hoor!!! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enny, wat een mooie en prachtige achtergrond. Je kleuren vloeien heel mooi in mekaar. Ik heb het deze week ook eenvoudig gehouden. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, liebe Enny,
    och, was lese ich da?! Das ist schlimm zur Zeit. Rundherum sind die Leute krank. Hohes Fieber, Schnupfen und Husten. Das Schlimmste ist immer vorher das Kratzen im Hals und der Schüttelfrost.
    Das kenne ich auch zu gut.
    Jetzt musst du dich gut schonen, viel Ruhe und heiße Hühnersuppe tun da sehr gut. Man ist ja ziemlich schwach auf den Beinen und schlapp insgesamt.
    Eine schöne Winterkarte ist das.Mir gefallen die Schatten der Elche. Das sieht wunderschön aus vor den frostigen Bäumen.
    Werd schnell wieder gesund...
    Liebe Grüße von Sophie

    Ich wünsche dir gute und schnelle Besserung

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, maar nog belangrijker: veel beterschap gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart, voorlopig heb ik nog geen zin in kerstkaarten maken, maar je hebt gelijk hoor, zo is het veel meer relax op het einde van het jaar!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is superleuk Enny ! Bij mij vlot het bloggen ook niet zo en na mijn griepje heb ik nu ook een flinke verkoudheid te pakken ! Je schreef om me te laten inenten maar dat heb ik eens willen doen en toen wilden ze dat niet zetten omdat ik aan erg veel dingen allergisch ben. Mijn huisarts raadde het me ook niet aan. Ik vraag het hem wel geregeld, hij kent me van kindsbeen af en weet hoe slecht het gesteld is met mijn afweer-systeem en in combinatie met de allergie en astma kan ik in het begin van het jaar soms vaak ziek zijn. Maar ik blijf niet zo snel thuis en hoop dat hoe vaker is ziek word, hoe beter mijn afweer-systeem wordt. Duimen maar he :) Ik heb in ieder geval vandaag op het werk mijn sinaasappeltjes al geperst samen met een citroentje voor wat extra vitamientjes :) Veel beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie mooie kerstkaartjes hier. Tof dat je daar nu al mee begint.

    BeantwoordenVerwijderen