zondag 12 maart 2017

Groen

Allereerst héél hartelijk bedankt voor de vele lieve reacties die ik kreeg op mijn kerstkaart, ik ben er reuze blij mee !  En van harte welkom aan mijn nieuwe volgsters,  Diny, Suzan, Nancy en Ineke !
Wat was het vandaag een prachtige dag, ik heb in de tuin gewerkt, want ja, het begint te kriebelen...
Maar toch nog een kaartje, dat intussen is aangekomen. Het is voor iemand die van groen houdt en deze keer is het bijna zonder stempels. Alleen de bloemen zijn gestempeld en daarna uitgesneden.
Ik wens jullie een fijn begin van de nieuwe week !






First of all, thank you so much for the many lovely reactions on my last Christmas card, it makes me so happy. And a very warm welcome to my new followers, Diny, Suzan, Nancy and Ineke !
It was beautiful today, I worked in the garden and enjoyed the sunshine.
But I have another card for you, it's for someone who loves green and it's almost without stamps this time. Only the flowers were stamped  and die cut.
I wish you all a very good start of the new week !

5 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je welkomswoordje!
    Wat een prachtig kaartje in deze kleurtjes Enny....leuke embossingmal heb je gebruikt.
    Het was een prachtige dag vandaag.....wij hebben een fietstochtje gemaakt.....richting Kalmthout!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt lentekaartje ! Als de zon er is en men maakt een kaartje dat weerspiegelt zich in het kleurgebruik. Is dat bij jou ook zo ?
    Groetjes en tot zaterdag .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty green card, it reminds me of St Patricks Day :) I hope you are doing well. Thank you for your words of understanding at my blog, I'm heartbroken and miss my sweet fur boy so much :( xx

    BeantwoordenVerwijderen