zaterdag 23 december 2017

Prettige feestdagen !

Hallo, allemaal, bijna Kerstmis, en iedereen heeft het nu wel druk, dus wil ik hier alvast een heel mooi en vrolijk Kersfeest wensen !  Geniet van deze dagen met familie en vrienden, en de zieken en eenzamen wens ik veel sterkte.  Ik wens ook voor iedereen op aarde Vrede en geluk, als dat mocht uitkomen, dat zou toch het allermooiste zijn.






Hello everyone, nearly Christmas, and you'll be busy by now, so I wish you all a very Happy Christmas ! Enjoy these days with family and friends.  I especially wish lots of courage to the lonely and ill people.   If we could have Peace and happiness all over the world, that would be the ultimate dream come true.

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !
    Jij ook fijne dagen en een mooi 2018 !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje!
    Hele fijne feestdagen met je familie en hondje Flo.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Enny!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Enny!!
    Voor jou ook mooie vredevolle en liefdevolle feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic winter scene! Wishing you a Merry Christmas and all the best in 2018 ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Enny! En ook voor jou mijn allerbeste wensen voor 2018! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Ook je vorige kaarten vind ik echt superleuk. Ik had de voorbije twee weken geen tijd meer gehad om blogs te lezen, maar nu lees ik alle berichten na elkaar. Tof om al die mooie dingen bij elkaar te zien. Fijne feestdagen nog!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!!Leuke kerst gehad?? Wij waren gewoon rustig met z'n tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen