dinsdag 19 december 2017

Weer een hondje

Hallo, hier ben ik weer ! Ik ben net terug van een wandeling in het park, met mijn hondje. Het was nog zonnig, en daar moet je van genieten in deze "donkere" tijd ! :)
En ja, ik heb alweer een honden-kaartje voor jullie, dat kaartje gaat binnenkort naar een jarige in Engeland.  De stempel is van Wild Rose Studio.
Nog hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, en donderdag ben ik er weer, met een kerstkaart !






Hello, here I am again ! I've just been for a walk in the park, with my little doggy. It was sunny, and you have to enjoy that in these "dark" times.  :)
And I have another doggy-card, which will go to England soon.  The stamp is from Wild Rose Studio.
Thanks again for your nice comments, and I'll be back on Thursday with a Christmas card !

7 opmerkingen:

  1. Ach.....wat een schattig kaartje Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Enny
    Wat een leuk schattig kaartje met het hondje!
    Grappig met de pootjes op de achtergrond.
    Hier de hele dag grijs.
    Wil je even op mijn site kijken. Je bent 1 van de winnaars van de Candy :)
    Als je je adres stuurt, kan ik alles morgen op de post doen. Bedankt!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog geen zon gezien vandaag. Alleen maar regen. Maar dat mag de pret van jouw mooie kaart niet drukken! Superleuk gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje met het super schattige hondje erop Enny...
    Echt leuk!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Enny, such a gorgeous doggie card. It is over 42 degrees celcius here in Australia so my doggie is inside in my craft room, under the cooler. Have a lovely Christmas.xx[aNNie]šŸŽ„⛄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahhh that is a cute little doggie :) I hope you are enjoying the festive season... Merry Christmas ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo superschattig ! Ik wens je alvast hele fijne Kerstdagen toe ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen