donderdag 18 januari 2018

Donderdag - kerstkaart

Wow, wat een stormweer, niet alleen in België maar ook in Nederland en Duitsland ! Ik hoop dat iedereen veilig door de dag komt vandaag !  Mijn overburen hebben al pech, hun rolluik ligt eruit, door de stormwind.
Maar het is weer donderdag, dus een kerstkaart voor "52weektochristmas". Nog een 'oudje' van verleden jaar, dat ik nog niet getoond had.  Het is weer met gratis stempels van een Engels tijdschrift gemaakt. :) 
Nogmaals hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige posten !
Tot de volgende keer en hou het veilig !






Wow, what a terrible storm, not only in Belgium, but also in Holland and Germany ! I do hope that everyone gets safely through the day.  My neighbours over the street already have bad luck : their rolldown shutters are destroyed by the storm. 
But it's Thursday, so time for another Christmas card with "52weekstochristmas" !  It's a card, which I made last year, but didn't show yet.  Made with free stamps from an English magazine.
Thanks again for the many kind comments on my last posts !
See you next time !

29 opmerkingen:

  1. Hoi Enny, ja wat een weer he, hier aan de kust waait het behoorlijk, maar vaak in het binnenland heb je meer windstoten (nog enger).
    Vervelend zeg voor de buurtjes, gelijk al ellende.
    Je kaart is prachtig leuk die kerstboom in die schuddebol!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Enny !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n bol met het plaatje erin! Leuk gedaan de embossing niet overal op de kaart. Van mij deze keer ook een oudje maar dat geeft niets toch! Fijne dag vandaag, hier heel veel storm dus lekker binnen blijven en knutselen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, lekker fleurig. Leuk stempel.
    Ja, wat een storm, he. Het lijkt wat minder te worden nu. Ik hoop dat bij ons thuis alles overeind gebleven is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Enny ,hoe leuk is je kaart weer met deze leuke
    stempel , gezellig dat je het even liet zien op je blog
    Hier ook stormachtig , gelukkig geen stormschade nog !
    Fijne dag van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi stempeltje! En je kaart is leuk, ook met die embossingfolder.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In hartje België vind ik het relatief nog rustig gebleven. Af en toe eens een harde windstoot, maar valt nog wel mee. Schijnt idd. langs jullie kanten erger te zijn volgens de weerkaarten. Je kaartje is weer leuk geworden met de sneeuwdotjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Enny, leuk hè dat er bij die Engelse magazines zulke leuke spulletjes zitten. Mijn dochter woont in Londen en voor mijn verjaardag en andere speciale dagen krijg ik er altijd een paar. Sommige kun je ook wel in Nederland krijgen. Je kaart met leuke stempel vind ik heel mooi. Lief tafereeltje in de snowglobe en de tekst is zo sierlijk..mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent dus ook al dol op de Britse bladen met leuke goodies....als ik bij mijn dochter ben moet ik ook altijd even inslaan en deze stempel is toch ook wel weer super leuk Enny.
    Hier is de storm gelukkig weer gaan liggen, pff wat een bizarre winter is dit!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed bezig Enny , tegen Kerstmis heb je weer een hele reeks en moet je je niet afjagen !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier gelukkig alles weer rustig en geen ongelukken in mijn omgeving zover ik weet.
    Je kaartje is heel mooi geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig hebben wij geen schade, alleen maar rondvliegende flessen en blikken uit de blauwe zakken.
    Leuk deze winterse kaart met sneeuwbol!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk gekleurde sneeuwbol, Enny.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie sneeuwglobe! Leuk met de kerstboom
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje! Wat een storm inderdaad vandaag. Gelukkig nu weer rustiger weer. Wat leuk dat je laatst het recept van mijn blog hebt klaargemaakt en dat het smaakte!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Enny altijd handig dat je nog iets hebt liggen en hier gelukkig geen zware storm!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Enny,
    mooie sneeuwbal heb je gebruikt op je kaart, heb je de tekst zelf geschreven?
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart Enny!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lekkere, mooi en lief kaartje
    Fijn dat je er deze week bij bent
    Grtjs Martina DT 52 WTC
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi dit kerstkartje Enny, leuk gedaan met die globe...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart! En idd, wat een storm hè. Ik was gewoon werken, maar het is bijna niet licht geweest. Onweer, bliksem, hagel, regen en enorme windstoten.
    Gelukkig was het tegen half 5 weer over.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk kaartje Enny. Het heeft hier behoorlijk gestormd, dus hele dag binnen gebleven, wel zo veilig!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Enny

    I hope you are well.

    A lovely Christmas card. I particularly love the embossed background.

    I hope you are OK with the storms. Scary times.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel mooi en leuk kaartje. Die sneeuwbollen vond en vind ik nog altijd heel leuk, doen mij een beetje aan mijn kindertijd denken.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely snow globe creation Enny, take care..hugs.xxHave a lovely weekend.♥
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Endlich komme ich mal wieder dazu, ein paar Blogs zu besuchen.
    Was für eine wundervolle Karten, die du inzwischen alle gemacht hast, liebe Enny.
    Da geht mir gleich das Herz auf an diesem trüben Januartag.
    Wunderschön, ich bin wieder total begeistert.
    Wir haben hier oben im Norden riesiges Glück gehabt mit dem Orkan. Eine einzige Sturmböe, und dann war es vorbei.
    Andere hat es schlimm getroffen.
    Ich danke dem lieben Gott.
    Liebe Grüße und ein schönes WE
    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart en leuk het lintje door het label. Mooie kaarten maakte je met de gewonnen producten en zo'n mooie bedankkaart zal gewaardeerd zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje Enny. Hopelijk valt de schade mee voor je buren.

    BeantwoordenVerwijderen