maandag 26 februari 2018

Challenge

Lieve dames, jullie hebben mij weer zo verwend met de vele leuke reacties, héél hartelijk dank !
Intussen wordt het alsmaar kouder, dus ben ik nog "in the mood" om kerstkaartjes te maken. :o)
Deze kaart is voor de maand-uitdaging van "52weekstochristmas", zwart-wit met een kleur.  Ik heb maar groen gekozen, omdat ik daar een passend papiertje vond voor het zwarte hert.  Dan nog even nadenken, welke wens ik erop wou doen. De eerste (Oh Deer)  past goed bij het motief, en de tweede rijmt erop, dus dat is ook geslaagd ! De uitgesneden kerstbal had ik bewaard van een kaartje dat ik vorig jaar maakte.  Nog wat ijssterren erop gekleefd, en ik hoop dat jullie deze kaart ook weer leuk vinden. Ik toon ze hier met daglicht en met kunstlicht, dan zie je dat het achtergrondpapier glinstert. 
Nog een fijne (koude) dag en tot de volgende keer !









Dear ladies, you spoiled me again with so many lovely comments, thank you very much !
Meanwhile, it's getting colder, so I'm still "in the mood" to make Christmas cards.  :o)
This card is for the monthly challenge from "52weekstochristmas", black and white with 1 color.  I chose green, because I had paper that fits with the deer.  Then thinking about a wish : the first one (Oh Deer) was appropriate for the main motif, and the second one rhymes with Oh Deer ! I do hope that you also like this card. I'll show it twice, once taken with daylight and the other with artificial light, so you can see the glitter on the backgroundpaper.
Have a nice day, and see you next time !   

11 opmerkingen:

  1. Hey there Enny, fabulous card, love the green and white combo...xx[aNNie' blog]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaart voor onze challenge wit/zwart en één kleur!
    Fijn dat je meedoet!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kerstkaart heb je gemaakt Enny ! Heel leuk gedaan !
    Dankjewel voor de prachtige kaart die je naar mij stuurde ! Ik ben er erg blij mee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke kaart gemaakt in deze kleuren, die toffe stempels passen er perfect bij. Het is echt weer om kerstkaarten te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart. Wat ben jij goed bezig met je kerstkaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Enny

    Hope you are well.

    Loving your Christmas card. The background paper is a fantastic back-drop to your die work .. .. the sparkle on the paper is gorgeous!

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Enny en idd twee heel leuke, passende en rijmende teksten! Wat maken foto's toch een verschil, het is zo lastig om alle details te vangen met de camera.
    Grappig te lezen dat Margo's zus ook al in "de ondergoedjes" zit (of werkt Margo daar??) en van jou een kaart met dezelfde poes heeft gekregen....leuker kan toch ook niet?

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een mooie kerstkaart heb je gemaakt. De tekst is inderdaad erg leuk, en ook het papier, daar zit iets glimmends in...mooi!Heel erg leuk dat je mee doet met de challenge bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooi kaartje is het zo geworden, en dat bling bling, dat hoort er nu eenmaal bij, nietwaar ?
    fijn dat je weer meedoet met de challenge
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Enny en inderdaad zie je het glinsteren beter bij kunstlicht.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Enny!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen