zaterdag 3 maart 2018

Het venijn....

Hallo allemaal, eerst en vooral welkom en hartelijk dank voor al die leuke reacties op mijn vorige post !
Een spreekwoord zegt : "het venijn zit in de staart"  en dat hebben we inderdaad geweten ! Wauw, gisteren een chaotische dag in België (en zeker ook in andere landen) : eerst ijsregen, alles spiegelglad (veel ongelukken), en daarna een pak sneeuw !  Ik hoop echt dat dit de laatste stuiptrekking van de winter was, en dat de lente nu eindelijk komt !
Ik had voor het zoontje van Sarah ook een kaart gemaakt, voor zijn 10e verjaardag. Hij houdt o.a. van treinen en koala's.  Een koala had ik een vorige keer al eens gebruikt, dus kreeg hij nu een kaart met een trein.
Ik wens jullie nog een heel gezellig weekend !






Hello everyone, welcome and many thanks for the lovely comments on my last post !
After a very long period with icy cold dry weather, winter showed his force again yesterday. First icy rain on the frozen ground, so many accidents.  And then we got snow.  I do hope that this was the last "show" from Mr. Winter, we desperately want  Spring !
A while ago, I made a Birthday card for a young boy (10 years), he loves koala's and trains.  His previous card was with a koala, so this time I used a train.
Have a nice weekend !

8 opmerkingen:

  1. Jeetje Enny wat een noodweer, daar hebben wij in het Noorden van Nederland gelukkig geen last van gehad maar in Engeland was het ook meer dan bar met eindeloze files in pakken sneeuw! Vandaag de laatste snijdend koude dag en dan hop ik toch echt dat we met een noodvaart richting lente gaan, ben er zo klaar mee! Je kaart is super leuk met die mooie achtergrond en de enige trein!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Enny, dank je! Volgende week maak ik een bericht met alle gekregen kaartjes. Het is een toffe collectie! Wij hebben genoten van een mooie sneeuwwandeling vanochtend en nu is alles bijna weg. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Ik vind die gladheid ook maar niets. Laat die lente maar komen met lekker veel zon!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Enny!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die akelige winter mag nu wel eens over zijn.
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt.
    Super leuk tafereeltje!
    De ticket, vogeltjes enz.alles past mooi bij elkaar.
    Hoop dat het weer nu een beetje beter wordt bij jullie.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant card and love the train stamp, so perfect for a young boy...and big boys. Love that doggie too.xx💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje Enny, hij zal wel blij geweest zijn.
    bedankt voor je reacties op mijn blog
    groetjes en tot 10 maart.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Enny; daar zal de jarige blij mee zijn! En ik vind het hondje zo schattig... Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen