maandag 26 maart 2018

LENTE ! (?)

Wauw, wat een mooi weekend, eindelijk een beetje lente ! Vooral zaterdag was mooi, ik heb in de tuin gewerkt maar ook lekker in een zetel genoten van de zon. De bloemen komen nu volop, de bijtjes en hommels zoemen rond en ik zag zelfs een vlinder ! Helaas vandaag weer grijs, daarom deze extra kleurige kaart met paasbloemen. De bloemen zijn van Sheena Douglass, de bijtjes van Chocolate Baroque.
Nog heel hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaarten, ik ben er zo blij mee !









Wow, we had a lovely weekend, some Spring weather at last ! Saturday was beautiful, I worked in the garden, but also enjoyed the sunshine.  Flowers are blooming, bees and bumblebees are busy and I even saw a butterfly ! Unfortunately, today is grey again, so I'll show a very colourful card with daffodils.  The flower stamps are from Sheena Douglass, the bees are from Chocolate Baroque.
Thanks again for the many lovely comments on my previous cards, much appreciated !

7 opmerkingen:

  1. Beautiful card Enny and so happy you had a taste of spring, about time, hey....love the flowers in your garden, gorgeous.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Dit kan je linken bij Sisters on the blog, daar vragen ze narcissen, viooltjes, tulpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo van het weekend hebt genoten en het uitte in een mooie lentekaart. Prachtig kerstkaartje, hele mooie achtergrond. Wat een leuke schaapjeskaartjes, zou een vrolijk gezicht zijn als ze zo in de wei zouden lopen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met die narcissen. En wat staan de crocussen op de foto er mooi op! Je hebt in ieder net als ik zaterdag ook genoten van het zonnige voorjaarsweer.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Enny. Een blauwe lucht en gele narcissen! Op en top lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en laat de lente maar komen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb me vergist. Ze vragen hyacinten, geen narcissen, ....
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen